woensdag 10 augustus 2022

Een rustig dagje vandaag

Vanmorgen werd ik om 8.15 uur wakker van Maurice die in de koffer naast me aan het rommelen was. Ik heb als een blok geslapen, dankzij mijn Nyquil. Maar ik voel me nog steeds niet top. Een lamlendig gevoel en een héél zwaar hoofd. 

En het weer is ook niet top. Zwaarbewolkt en af en toe een spatje regen. We doen het daarom vandaag heel rustig aan. Op ons gemak aankleden en naar het ontbijt. Dat was alweer een tijd geleden, een ontbijt in het hotel. Er stond iemand eitjes voor je te bakken, dus ik heb ontbeten met scrambled eggs en toast. 

We zijn allereerst naar Ross Dress for Less gereden. Ik had gelezen dat je hier voor weinig geld goede koffers kon kopen. En aangezien onze lichtblauwe koffer niet meer zo best is (hij gaat heel moeilijk open en dicht, de randen zijn helemaal verbogen) hebben we besloten om die hier achter te laten en een goede nieuwe koffer te kopen. We hebben voor 80 dollar een grote Delsey koffer gekocht.

Er tegenover zat de Starbucks, dus koffietijd! Voor Maurice en mij dan, Caro en Olaf namen een Iced peach green tea lemonade.

Omdat zowel Maurice als ik nog steeds niet geslaagd zijn voor nieuwe sneakers heb ik opgezocht waar een Adidas winkel zat. Ik zag dat er in Auburn ook een outlet zit, The Outlet Collection.

Het was wel nog een uurtje rijden, maar omdat we verder toch niet veel van plan zijn vandaag (ik heb nu de puf niet om veel te lopen of iets actiefs te doen, hopelijk voel ik mij morgen beter want dan staat Seattle nog op het programma) hebben we de navigatie ingesteld en zijn gaan rijden. 
Onderweg hadden we af en toe een spatje regen. En wat was het druk op de weg!!
Dit keer was het een overdekte outlet, dat hebben we nog niet eerder gezien. En het was ook erg groot.
Maurice en ik zijn allebei geslaagd bij de Adidas. Maurice heeft zwarte sneakers gekocht en ik een nieuw paar Superstars. Helemaal blij mee!

Ook hebben we nog flink geshopt voor Caro en Olaf bij de Aeropostale. Allebei hebben ze er weer wat shirts en truien bij.
Na het shoppen zijn we gelijk maar naar de Walmart gereden, die zat naast de outlet. Konden we de boodschappen die mee naar huis gaan kopen, zoals Ranch dressing, M&M's caramel, vleeskruiden zonder zout en voor Caro een grote doos Rice Crispies. 
Inmiddels was het 16.30 uur, tijd om naar het hotel te rijden. En nog steeds was het erg druk. Gelukkig kunnen wij gebruik maken van de carpoolstrook (want met 2+ personen in de auto), dat scheelt wel, iets minder file rijden dan op de andere banen.

De weg ging dwars door Seattle. We hadden een mooi zicht op Seattle's skyline. Maar ook zagen we onder viaducten héél veel tenten en hutjes van daklozen, helaas.
Aangekomen bij het hotel hebben we al onze spullen uit de auto gehaald. Dit hotel is ons laatste hotel van deze reis. Nog maar 2 nachten en dan zit het er helaas weer op.

We zijn gaan eten bij Applebee's. Dat was ons de vorige keer goed bevallen. Dit keer was het wel wat minder goed, alhoewel we ook nu weer lekker gegeten hebben hoor!
En nu weer terug in de hotelkamer. Als ik de blog zo online heb gezet dan gaan we alvast een beetje inpakken. Dan hoeven we niet al het werk morgenavond te doen.
En dan zo weer een Nyquil-pil voor het slapen gaan en dan ben ik hopelijk morgen weer de oude.

2 opmerkingen:

  1. Geweldig die outlets. Scheelt echt zoveel met hier... dat is leuk inslaan. En met een grotere nieuwe koffer kan het straks allemaal lekker mee naar huis. Geniet nog van Seattle!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat jullie goed geslaagd zijn en ik ben aan het duimen voor mooi weer in Seattle. Beterschap El! X Lilian

    BeantwoordenVerwijderen