vrijdag 8 juli 2022

Nog maar 2 weken!

Vanmorgen moesten de kinderen nog naar school om hun rapport op te halen (nou ja, Olaf dan, Caro zit nog steeds thuis vanwege corona) en dan hebben ze nu écht zomervakantie!
Beiden een mooi rapport, zonder tekorten over. Caro alweer naar 5VWO en Olaf naar het 2e brugklasjaar Havo/VWO. 
Maurice en ik moeten nog anderhalve week werken. En tussendoor nog even wat laatste vakantiezaken regelen. 

De hotels voor de reis zijn allemaal geboekt. Wel bijna allemaal nog gratis te annuleren. Dus ik blijf af en toe kijken of ik een betere deal tegen kom. 

We hebben een 2e overnachting kunnen boeken in Yellowstone national park, bij de Old Faithful Inn. Dit ivm het kentekenplaat-systeem dat ze bedacht hadden (op even dagen mochten alleen auto's met een nummerbord eindigend op een even nummer naar binnen en op oneven dagen de oneven nummerborden, behalve wanneer je een reservering had binnen het park). Maar nu de noordelijke looproad ook weer open is en het park bijna weer volledig te bezoeken is, is deze maatregel weer afgeschaft.

En dan zitten we over 2 weken op dit tijdstip hopelijk in het vliegtuig op weg naar Seattle, mét onze koffers. Ik moet bekennen dat ik me daar nog wel wat druk om maak hoor. Al die problemen op Schiphol en andere Europese luchthavens maken me wel een beetje nerveus! De vakantievoorpret is toch niet zo leuk als voor corona hoor!

Maar ik probeer rustig te blijven en tel rustig verder af: nog maar 13 nachtjes slapen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten